RSS

niedziela, 15 marca 2009

Dla Uli ...być może


Oj długo wymyślane długo ....długo czekane ...pewnie i tak nie są takie jak chciała;)

Niestety nie udało mi się zrobić kolczyków kosteczek przy uchu,bo nie mam nie przewierconych kosteczek i dobrego kleju....

Całość to linka stalowa(srebrny drut jest za giętki),onyks kule,sześcian ,małe kuleczki;szkło sześcian ,lawa sześcian,srebrne dodatki no i kryształ sześcian różne wielkości...

ale w sumie efekt tego co jest przerósł moje oczekiwania ...mnie się podobają ..
Naszyjnik ,krótki przy szyi ,nie duszący...na lince z srebrnymi dodatkami
zapinany na zapięcie typu federing(takie kółeczko)


Mało jest kul...jak chciałaś ;)..no i wcisnęłam dwie kosteczki srebrne ;)



Bransoletka
To 19 cm z możliwością przedłużania


no i kolczyki ...tu wiem ,że polegnę ,ale na razie sa takie

lawa i kryształ górski na razie na zwykłym biglu ,spróbuję powiesić na wkrętce z oczkiem...
nie są za duże i bardzo ładnie wyglądaja na uchu...

(71,72,73)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....