RSS

wtorek, 9 marca 2010

Miło mi ...bardzo ....

Dostałam wczoraj wyróżnienie od heurek,bardzo miłe wyróżnienie ...Dziękuję Ci za to kochana ...miło ,ze ktoś lubi czasem do mnie zaglądnąć ...:)




Wyróżnienia przekazuję oczywiście dalej do....
1.Rogatej ...bo uwielbiam jej biżuterię
2.Belladony ....bo jej świat jest tak piękny ,czekam aż powróci na dobre;)
3.Ani Pianki ... czasem napatrzec sie nie moge na cuda jakie wychodzą z jej rąk ...

i wracam je do heurek bo wrapy mnie powalaja na kolana :)


2 komentarze:

  1. Sroko moja kochana.... co z tym moim scrapowaniem, to nie wiem. wczoraj zaliczyłam na hiszpańskim pierwszą potyczkę, a może to moje zmęczenie dało o sobie znać, bo znowu czytam po nocach jak głupek. tak czy siak czeka mnie w tym semestrze sporo pracy, jeśli chcę dopiąć swego.... poza tym Młody przywlókł z przedszkola zapalenie oskrzeli więc pokutujemy znowu. to tyle. ściskam Cię mooooocno....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....