RSS

piątek, 30 marca 2012

Jajecznie na kiermasz

Szkoła , do której chodzą moi Synowie cyklicznie organizuje kiermasz ,z którego dochód przeznaczony jest na rewitalizację boiska szkolnego.Każdy stara się przygotować coś  rękodzielniczego ...
Biorę czynnie udział w owych kiermaszach -czasem wyceniam ,pomagam układac ,grupować ,ale także przygotowuję różności ...
Od poniedziałku zaczynamy wiosenno-wielkanocny kiermasz ....
Na początek przygotowałam jajeczne kartki ...
W dwóch pokusiłam się na zrobienie własnoręcznie kwiatków..




 





W przygotowaniu inne różności na kiermasz ...

.....a tak poza tym to włączyłam moderowanie komentarzy ,bo od jakiegoś czasu dostawałam obraźliwe i pełne inwektyw ,oczywiście anonimowe zapiski ...
Wkurza mnie to ,bo jeśli ktoś ma odwagę kogoś obrażać ,to niech robi to podpisując się .

1 komentarz:

  1. Jak zwykle - brak mi slow :-) I sie tak niesmialo przypominam z kulkami :-) Buziak, Stellus /Aga

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....