RSS

poniedziałek, 29 czerwca 2009

Końkurs...:)

Pora na mnie...
Już czas jakiś wzięłam udział w zabawie "Podaj dalej " u Basi Niezapominajki
Postanowiłam podtrzymać zabawę i tak oto ogłaszam końkurs.

Oto zasady:

1. Musisz posiadać własnego bloga.

2. Pierwsze 3 osoby, które zostawią komentarz pod tym postem otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.

3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent od Ciebie.

4. Każdy blogowicz może uczestniczyć 3 razy w takiej zabawie!


Zapraszam więc ...

4 komentarze:

  1. hm, nie do końca rozumiem, ale wchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba zaadoptuję to na wersję digi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm, no właśnie, zastanawiam się czy mogę podarować komuś scrapa w antyramie;), jeśli tak, to chętnie biorę udział...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie poprosze Panie o adresy ...te których nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....