RSS

czwartek, 19 stycznia 2012

i do książki i do ucha ....

Ferie ....zostałam w domu z młodszakiem ...
Myślałąm ,że nadrobię pracowo -jasne -marzenia ściętej głowy ,jestem mu potrzebna wciąż i wciąż , nic to już za chwile wraca starszak i pomoże w okiełznaniu młodszego pacholęcia .chwała mu za to :)
Na szybko dziś wkrętki z sową -popsułam kupione i polutowałam na nowo ze srebrem w tle....


i zakładki sztuk dwie ...

Welonka z agatem niebieskim

i tańcząca anielica z różowym agatem .... 

Tyle na dziś ...i pewnie do czasu powrotu mojego starszaka...

ps.Bardzo dziękuję za wszystkie wasze komentarze ,jest mi naprawdę bardzo miło ...

1 komentarz:

  1. Świetne kolczyki! Zakładki z resztą też :) Szczególnie Welonka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....