RSS

piątek, 27 stycznia 2012

Przywoływanie śniegu ..a może i nie ...

Miałam kolczyki z bałwankami...za każdym razem jak je ubierałam zeszłej zimy padał śnieg....kolczyki podarowałam komuś w prezencie ,nie mam jak przywołać śniegu ,ale jeden bałwanek się ostał i powstała zimowa zakładka ;)może do temperatury minus 7 (tak było dziś w Wro) dopada choć odrobina śniegu ...


Mała grawerowana baza ,kryształ górski i bałwanek w srebrze....


A dla równowagi boskie kolorystycznie spinki do mankietów ...
 
Przepiękna muszla Paua...

Ps...
Zapomniałam się pochwalić ,że zgłosiłam kartkę Babciową do konkursu w Pasarcie ...no i zajęłam III miejsce ...:)

1 komentarz:

  1. Gratuluję :) A zakładka zaczarowała temperaturę, tylko coś ze śniegiem nie teges ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....