RSS

sobota, 5 lipca 2014

próby z laleczkami ....

Korzystając z miłej promocji w Scrap Butiku zakupiłam nowe wykrojniki.
Jeśli chodzi o literki lub serwetkę w zasadzie nie miałam wątpliwości, że wykorzystam -natomiast  primowy laleczkowy wykrojnik i stemple budziły wielki dystans, ale też wielką ciekawość.


Oczywiście jak zobaczyłam -wiedziałam ,że polubię i wykorzystam ....
Mam dwie bratanice, niedługo przeprowadzają się do nowego domu -zrobiłam zaiweszki na drzwi lub ścianę.
Baza to beermata ,dodatki to różne papierki -w sumie nawet dokładnie nie wiem jakie ...kwiatki,sznurek kryształki.....
Wyszło zadowalająco, wiem ,że będe dalej próbować.
Mój Syn marzy o takim wykrojniku lub stemplu z chłopcem ,bo on też chce ...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....