RSS

środa, 9 lipca 2014

Szał lal i ScrapButikTv

Świat ogarnął szał lal.
A wszystko dzięki Gosi ze Scrap Butiku...:)
Miałam ogromną przyjemnośc uczestniczyć w kolejnych warsztatach organizowanych przez ScrapButikTV.
Bohaterem tych warsztatów byłyfantastyczne laleczki ze stempli (oraz wykrojników) zaprojektowanch przez Julie Nutting dla Primy,a dostępnych również w Scrapbutiku.

Posiadam Zoe, która dostępna jest razem z wykrojnikami, więc było mi troszke łatwiej -jednak nie wszystko wycinałam wykrojnikami :)


Moja laleczka to prawdziwa pannica, ma długie kozaki z kokardkami i dopasowany płaszczyk.
Aby była bardziej puchata i warstwowa spod płaszczyka wystaje koronka sukienki ...:)



Kucyki maja spineczki z zielonymi kryształkami .




Laleczkę umieściłam na własnoręcznie wyciętym tagu ,a wszystko dopasowałam do bazy kartkowej DL.
Świetnie wpasuje się jako kartka na 18 urodziny.
Papierowo to K&company i Galeria Papieru ,kwiaty i listki ,wstążeczki lekko pogniecione,wcisnęłam tez buttona z ptaszkiem, całośc lekko potuszowana .
 





Fantastycznie pracuje się z tymi lalami.Czekam na dostawe kolejnych ,no i chłopca-bo tego zażyczył sobie mój synek.

W pracy korzystałam z materiałów zakupionych w scrapbutiku
http://scrapbutik.pl/pl/p/MH-STYLEBOARD-12-X-12-PAPER-INSPIRATION/3372
http://scrapbutik.pl/pl/p/Zoe-Stemple-Gumowe-i-Wykrojniki/3042

Kartkę/taga zgłaszam na konkurs ScrapButik Tv

Dzięki ekipie scrapbutikTv za świetna zabawę i wielkie inspiracje :)

8 komentarzy:

  1. A ja dziękuję za udział w warsztatach! Tag super!!!...Stempelkowy chłopczyk będzie wkrótce, pewnie synkowi się spodoba :) Pozdrawiam! Gosia S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję bardzo.Synuś pod niebo podskoczył.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękny tag!!!! Świetnie to wszystko razem wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag. Super skomponowałaś całość. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) pozdrawiam serdecznie Klara

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze....